Vad vore jag utan dina andetag


Jag och Mr Sthlm på väg till Veberöd









Mamma ♥




Fina Lisa och bruden/brudgummens supersöta Oliver


Min Morfar, även kallad Ugg-ugg-vita-moln.






Sanna & Jimmy


Vacker sång från Josefine. Utan dina andetag och kärleksvisa, om jag inte minns fel.






Nygifta!








Toastmaster/bestman




Skjutsen stod så fint och väntade.





haha..


Skumpan öppnad.


Denna är egentligen alldeles för mörk, men ljuset föll så fint i Sannas ansikte, så den får vara med ändå!


















pappa och jag ♥


hm, lite hatisk kärlek till denna. men bjuder på det.

















Och där var den kvällen slut bildmässigt. Men vi dansade ett tag till där efter, drack goda drinkar och hade det allmänt göttigt.
Tack för ett fint bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0