Edward vs Jake

Denna helgen har i stort sett bara handlat om en sak, Twilight. I fredags var det maraton, de tre första filmerna på rad. Och de var verkligen inte så som jag trodde, jisses jag är hooked! Igår, lördag såg jag part one av breaking dawn, nu längtar jag tills part two börjar på bio så jag kan få se vad som händer! Spännande!
Sen är det ju det som alla håller på med. Edward eller Jake? Jag struntar i att välja och tar båda. Dem är ju såå fina! Plus att jag tar en varulv på köpet, för den ska jag gosa med i sängen! För er som sett filmerna så har jag även bestämt att jag ska ha en sån fin paviljong med alla lampor, någon gång i framtiden, det var något av det finaste, vackraste mest romantiska jag sett tror jag.

För er som fortfarande inte sett, ni måååste se filmerna! Det är en order! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0