Fredagsmorgon bland dammtussar och smuts

Ännu en ledig dag. Denna veckan har varit ljuvlig! Har hunnit med två träningspass, varav det första i måndags blev mycket mage och dagen efter kändes det som om jag varit i världens slagsmål! Jisses mina revben kändes knäkta allihop! I går blev det en omgång till, fast mer ben, armar och lite intervall. Jag kan ju feeetglömma att sitta "skräddare" idag. Ajajaj! Jag som stretcha så bra.
Idag har jag hunnit med att grovstäda hela lägenheten, en vals med dammsugaren och moppen. Har gett mig på såna saker som inte får sig en städomgång särskilt ofta, som köksfläkten te.x. Urk!
 
Ikväll blir det massa gotte och film maraton. Nu ska jag äntligen se filmerna alla tjatar om. Twilight. Så vi får väl se om jag håller kvar vid min åsikt att vampyrer och sånt är trams, eller om jag kommer vara lika hooked som de flesta är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0