Låta fantasin flöda

Nu tänker jag vara sådär lite löjlig, som om jag vore fjorton år, vilket jag redan hade tendens till i ett inlägg längre ner. Asså tänk vad coolt att vara vampyr, inte på det överdrivna sättet, utan så som dem är i Twilight. (Sorry men jag varnade er) kunna springa as snabbt, hoppa, nästan flyga fram. Blek är jag redan så det är väl inget ballt, men att aldrig behöva sova eller vila, inte behöva äta och dessutom aldrig bli gammal. Och dessutom vara kompis med en mysig varulv (!)
Tänk såhär, jag hade inte behövt ha någon bil, jag hade kunnat springa till jobbet snabbare eller hem till mamma och pappa. Oooh och dessutom har man en effekt, vilket också är grymt.
De här filmerna har nog påverkat mig mer än vad jag väntat mig, men det går väl över, är bara inne i det var den sista filmen bubblan.
Nu har jag nog trams-tänkt klart. Dags att sova för imorgon 04.30 ringer klockan. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0