Dyngkåt och hur helig som helst

Asså denna boken, eller ljudboken köpte jag häromdagen. Det är Mia Skäringer som skrivit den och jag kan tänka mig att den är helt underbar att läsa.. Men så ville jag ha en ljudbok, jag tycker det är så himla mysigt att lyssna till när någon annan läser. Ett sätt att lugna ner sig, och trilla in i någon annans tankar. Denna bok är något av det roligaste och ännu roligare blir den av Mias dialekt! En bok exakt i min smak, rå, verklig, humoristisk med bra slutkläm på sina kapitel som gör att man funderar lite över sitt egna liv.

Ett citat från boken..

"Vi har drabbats av samma tvångstanke, vem skulle jag välja om jag var tvungen att ligga med någon av dem..huu, hemska tanke.. Jag låser mitt underliv genom att korsa benen.."

Läs/lyssna på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0