När inte tiden räcker till

Hösten är här och vi har fått en släng av vinter dessutom. Skrapa rutor och isiga gator, dubbdäck och ställa om klockan. Uch säger jag! Mitt schema är fullspäckat och jag hinner knappt gå upp på morgonen innan det är kväll igen känns det som. Sorliga händelser blandat med det roliga och glada, mixat med det vardagliga tugget. Veckorna flyger fram och snart, på riktigt, snart är det jul om det ska gå så här fort!
 
Hur som helst har detta varit en bra tid, och mycket gemenskap! Min fina Sandra är hemma en sväng från Sydney och all tid över spenderas med henne.
Igår lyckades vi få ihop oss alla fyra, De tre s:en och Jag. Sanna, Sarah, Sandra & Hanna.
Har verkligen saknat oss, hur olika vi är men så bra vi är tillsammans. Hur ingenting har förändrats trots att det var ett år sedan vi alla var samlade, och hur hel man kan känna sig med det samma. 

 



























 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0