Sankt Markus vinkällare

Gårdagen bjöd på en ledig dag, och jag passade på att göra ansiktsmask och fotbad, där efter blev det lunch i stan med fina sanna. När hon återvände till skolan tog jag en tur i stan i det fina höstvädret. Utan att köpa någonting gick jag hem. Började fixa mig direkt för att sedan möta upp jobbet på avslutningsmiddag eftersom sex medarbetare försvinner till Emporia.
Det var fin buffé och som vanligt får man beslutsångest. Man vill ju få plats med allt gott och ovan på det så är där tårtbuffé! Jag tror jag dog en sekund och befann mig i himmelriket! Cheesecake, daimtårta, bärpaj och den bästa av alla, chokladtårta med chokladbulle-botten. Denna kommer jag drömma fina drömmar om, länge.

Jag tackar för en bra, god, trevlig, vemodskväll och för den tid vi jobbat tillsammans och haft sjuka saker för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0