Denna stad..stora, lilla, storstad.

Jag har precis kommit tillbaka från en härlig timmes powerwalk i solen. Och att gå just vid den tiden som jag gjorde idag, när stan är i rörelse. Man ser en massa olika sorters människor, alla ska förflytta sig till jobb och skola Lunchställena ställer fram uteserveringsmöblerna, torghandeln är i full gång och jag kan inte annat än trivas. Jag struttar glatt genom Möllan, bland alla kunder som ska köpa äpplen till mellanmål eller en bukett blommor. Alibabaslivs som plockar och donar med sin lilla butik eller något gammalt pensionärspar som är ute på sin dagsprommis.
Idag känns som en bra dag, jag tror allt jag fick en liten glädjekick av att titta på folk och att benen har fått jobba lite. Dessutom har jag en massa fina saker att se fram emot. En ledig helg där antagligen utgång står på schemat. Framöver ska jag dessutom till Ullared, jag ska på en hel hööög kalas eftersom halva familjen fyller år i sempember/oktober/november. Och förhoppningsvis blir det en tripp till danmark också, om schemat vill sammarbeta.

Nu behövs en hel drös med energi, så jag håller tummarna att den stannar kvar. Nä, dags för lite lunch, för sen kör jag till jobbet. Solig och härlig dag på er!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0