Oh, sunny friday!

Igår färgade jag äntligen mitt hår, blev väldigt nöjd och glad. Detta behövdes efter en taskig start på veckan och en fortsatt taskig dag mitt i veckan. Såklart, i morse när jag vaknade var jag snorig, sådär morgon-förkyld. Jag fick den där känslan direkt när man är less på det, nuu får det vara nog! Så när jag fått i mig lite frulle och pratat lite skvaller satte jag igång att fixa mig, för idag vill jag inte se trött och sliten ut! Idag är det faktiskt fredag, det är sol, och mitt hår är fint för stunden, sängen är fint bäddad och jag ska träffa min fina Sarah ikväll. Det är de små sakerna som gör det, och idag ska jag må bra.


Kommentarer
Postat av: sarah

både jag och emma är också snoriga! MEN: jag har köpt godis till ikväll, det piggar upp!

2012-09-28 @ 13:41:32
URL: http://lintonsarah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0