What she want

Okej, snart kommer den där viktiga dagen på året. Den där jag alltid tjatar om. De som känner mig tänker nog redan nu, suck, jaha, såklart menar hon sin födelsedag! Och självklart gör jag det!
Inför varje födelsedag brukar jag posta en önskelista, mest bara så alla vet vad jag önskar mig, så att jag kan få fina paket på den stora dagen.
Och nej, jag kommer aldrig växa ifrån att födelsedagar är kul.
(I månad och fyra dagar kvar...)
 
Önskelista!

♥ Två barstolar till mitt nya matbord. Henriksdal, svarta. 
♥ Iphonestation, så jag slipper dra runt mina stackars små högtalare till den stationära datorn.
♥ Texttavla, i stil med dessa..
 



♥ Som alltid, pengar, eller presentkort.
♥ Gå till en spåtant/livscoach, typ Monica Craaford.
♥ Få mina skåpsluckor målade i köket.
♥ En brödkavel
♥ En kandelaber
♥ Fina, roliga smycken, ringar, armband, halsband, örhängen.
♥ Sällskapsspel
♥ Knivsätt (ja, mamma jag vet att man inte får ge bort knivar, men jag önskar mig det ändå ;P)
♥ De där fina ljuslyktan (hängande) från indiska, i glas, med bubblande former.
 
Fortsättning följer säkert...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0