Lite nytt i vintermörkret

Hej på er!
Det är slaskigt och regn, som vanligt i skåne och jag tänkte, att då passar ju bra med lite förändrig, både på bloggen och på mig. En ny headert är på sin plats och jag är prydd med fina, långa och fylliga ögonfransar som jag fick gjort innan idag.
På min nya header är det även ett annorlunda "namn" som jag hittat på till mig själv och det passar sig väldigt väl. För dem som känner mig in och utanpå vet att man inte kan ha en dunkudde i närheten, jag pillar direkt på den och letar febrilt efter fjädrar att pilla ut. Detta är ett beetende som jag haft sedan jag föddes i princip och jag vet inte hur många kuddar jag totlat tömt på fjädrar. Det låter lite knäppt eller hur. Och det jag kommer skriva nu är ännu knasigare. Om jag, när jag pillar förfullt på kudden, får ut en riktigt stor och fin fjäder kan jag få ett litet -miih- rus i kroppen och beskåda den. Fjädrar är så himla vackra! Så fjäderflickan det är jag!
 
Nu har det varit tyst på bloggen ett bra tag från ord och det jag slänger upp är ett sånt här inlägg. haha! men jag har aldrig sagt att jag är normal, men vem är det? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0