Mardrömmar

Att vakna klockan sju av en mardröm är inget att föredra. Med en puls så man tror att hjärtat ska hoppa ur bröstet, och helt svettig. Tanken när man vaknat blir alltid, hur har min fantasi lyckats med detta? Mycket märkligt. Att jag bor p ett psykhem som tas över av mexikanare som gör skit för alla oss som bor där, tortyr osv. Jag flyr och är på flykt större delen av drömmen med en ständig panik att någon ska hitta mig. Tills jag återvänder självmant för att rädda mina vänner som jag hittar döda.. Tur jag somnade om senare och fick sovit lite längre, jag är ju faktiskt ledig idag :)
Idag ska jag installera Sims på min formaterade dator. Baka och ha efm fika med Nathalie och bara mysa runt hemma och njuta av att vara ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0