sovmorgon som inte blev långvarig

 
Det blev ett snabbt uppvak när nicklas behövde få skjuts till jobbet, tio i sju! Jag som hade planerat en lugn morgon framför tvn med en torr macka och en kopp te efter att jag sovit ut. Istället hann jag in om willys och köpte med mig frukt och dagsfärska bullar. Sen har jag suttit här framför datorn och tittat på en massa youtube-klipp för att bli klok på mitt nya photoshop som var hemskt modernt och komplicerat om jag jämför med det jag använt i 100 år. Men absolut en mysig morgon som blev lite mer än vad jag planerat. Snart ska jag slänga mig i duschen för sen ska även denna frökenlöken jobba. Ha en bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0